Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
WebGL2 renderer ve WebAssembly
Režňák, Pavel ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rychlé vykreslení 3D scény ve webovém prohlížeči s použitím moderních technologií, jako je WebGL a WebAssembly. V textu je popsán proces překladu aplikace psané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí překladače Emscripten a její začlenění do webové stránky. Dále je rozebrán obousměrný způsob komunikace mezi jazykem C++ a JavaScriptem, jako je volání funkcí, vytváření tříd či sdílení paměti. Během návrhu vykreslovacího jádra jsou vzpomenuty některé způsoby a metody optimalizace vykreslování. Na závěr jsou jednotlivé technologie porovnány z hlediska jejich výkonu.
WebGL2 renderer ve WebAssembly
Režňák, Pavel ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rychlé vykreslení 3D scény ve webovém prohlížeči s použitím moderních technologií, jako je WebGL a WebAssembly. V textu je popsán proces překladu aplikace psané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí překladače Emscripten a její začlenění do webové stránky. Dále je rozebrán obousměrný způsob komunikace mezi jazykem C++ a JavaScriptem, jako je volání funkcí, vytváření tříd či sdílení paměti. Během návrhu vykreslovacího jádra jsou vzpomenuty některé způsoby a metody optimalizace vykreslování. Na závěr jsou jednotlivé technologie porovnány z hlediska jejich výkonu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.